Poilsis poroms

Norint išlaikyti tvirtus santykius poroje, reikia stengtis ir įdėti nemažai abipusių pastangų. Labai svarbu kartu praleisti pakankamai laiko. Dauguma žmonių, santykiuose pamiršta kartu leisti laiką ir būti drauge. Šiandien žmonės tokie užsiėmę savo profesine veikla, vaikais ir kitais dalykais, jog vis mažiau laiko randa savo partneriui. Užimtumas ir dėmesio trūkumas dažnai porose sukuria daugybę problemų ir nesutarimų. Vienas būdų, kaip to išvengti, tai drauge praleisti kuo daugiau laiko ir užsiimti abiem įdomia veikla. O veiklų yra begalė, tereikia tinkamai pasirinkti. Nesvarbu ar tai draugystės ir santykių pradžia, ar tai jau pasistūmėję santykiai, juos būtina puoselėti nuolat, tai yra raktas į darnią bendrystę.

Kasdienė rutina, rūpesčiai ir darbai padaro santykius nuobodžius, o tai reiškia, kad nejučia santykiai tampa šalti, jaučiamas atstumas tarp mylimųjų. Kad ir kokie užimti būtų žmonės, reikia atrasti laiko pabūti dviese, tačiau tą laiką rekomenduojama leisti ne namie, o kažkur kitur. Taip pakeičiama aplinka ir galima nuveikti daugiau dalykų. Dauguma tyrimų parodė, jog reguliarus laisvalaikio praleidimas ir linksmai leidžiamas laikas kartu, gali:

  • Atgaivinti apmirusius jausmus;
  • Pagerinti tarpusavio santykius;
  • Pagerinti bendravimą;
  • Sustiprinti draugystę ir meilę;
  • Sutvirtinti santuoką;
  • Išsklaidyti nusistovėjusią rutiną.

Drauge galima nuveikti daugybę dalykų, kai kurie jų gali būti daromi tiesiog tam, kad būtų linksma, kitomis veiklomis galima užsiimti reguliariai. Svarbiausią, jog viską darytumėte kartu, kaip tvirta pora. Ne visuomet reikia planuoti laisvalaikį, galima tiesiog daryti spontaniškiausius dalykus, juk tokius dalykus dažnai daro įsimylėjėliai draugystės pradžioje, tai kodėl gi jų nepakartojus ir tuomet, kai draugystė jau tampa brandesnė. Štai keletas paprasčiausių dalykų, kurie gali sutvirtinti santykius ir paįvairinti nusistovėjusią kasdienybę.

Važinėjimas dviračiu. Taip puikus sportas, o taip pat ir laisvalaikio praleidimo būdas. Kartu galima įveikti daugybę kilometrų, grožėtis gražia gamta, ir mėgautis kartu leidžiamu laiku. Galima važinėtis tiesiog po apylinkes ar artimiausią parką, arba važiuoti kur akys veda, tai kiek spontaniška, todėl gali būti laibai įdomu. Be to, važinėjimas dviračiu gerina kraujotaką, mažina stresą bei įtampą, todėl akivaizdžiai gerėja savijauta ir jaučiamas pozityvumas, kuris taip pat labai svarbus santykiuose.

Suplanuota veikla. Galima daryti ir jau suplanuotus dalykus. Lengviausia tiesiog suplanuoti kelių dienų išvyką, arba apsilankyti baseine, kartu pasivaikščioti ar nuvažiuoti į gražią vietą. Galima planuoti ir visai paprastus dalykus, tokius kaip įvairūs sportiniai žaidimai, bendri hobiai, kultūriniai renginiai ar tiesiog ramus ir romantiškas pasisėdėjimas restorane. Tereikia sumanumo.

Išvyka į gamtą. Žinoma, tam reikia gero oro, todėl to nepavyksta padaryti kada panorėjus. Vis dėlto, išvykos į gamtą labai suartina žmones. Galima vykti dviese, galima vykti kartu su draugais. Labiau suartina išvykos dviese. Miegokite tiesiog palapinėje, susikurkite laužą ir ilgai, laužo bei mėnulio apšviesti šnekučiuokitės bei stebėkite žvaigždes. Tokiomis akimirkomis žmonės labai suartėja, tampa artimesni nei bet kada anksčiau, bendri pokalbiai ir laikas kartu, leidžia suprasti, jog jausmai neišblėso, jie vis dar tokie pat stiprūs.

Kartu galima nuveikti daugybę dalykų, svarbiausia fantazija. Jos dėka galima prisigalvoti įvairios veiklos. Buvimas drauge yra labai svarbus. Namie, paprastai kankina nusistovėjusi rutina, todėl nors trumpam išeiti ir pabūti kitoje aplinkoje yra tiesiog būtina. Tai nebūtinai turi būti triukšmingi vakarėliai ar vietos, kuriose susiburia daug žmonių. Tai gali būti paprasčiausias parkas, kiemas, pasivažinėjimas dviračiais ir panašūs dalykai. Ilsėtis reikia ne tik nuo darbų, streso ir įtampo, ilsėtis reikia ir nuo rutinos. Galbūt yra dalykų, kuriais užsiimate atskirai, pabandykite į savo mėgiamas veiklas įtraukti ir savo antrąją pusę, galbūt tai taps malonus užsiėmimas abiem ir tai taps dar viena veikla, leidžiančia atsiriboti nuo kasdienybės, bei padedančia stiprinti santykius.

Aktyvus ir pasyvus poilsis

Kai norisi pabėgti nuo kasdienės rutinos, imame galvoti apie poilsį ir kuriame įvairius planus. Pabėgti norisi ne tik nuo rutinos, tačiau taip pat ir nuo darbų, rūpesčių, monotonijos ir panašių dalykų, kūnui ir sielai reikalingas poilsis. Nors žmogus nėra tam tikras aparatas, kuriam reikalinga baterija, vis dėlto, žmogaus energija taip pat išsenka ir jam būtinas poilsis. Tikriausiai nė nereikia sakyti, koks jis svarbus ir kiek daug duoda kūnui. Kai kurie žmonės geriausiu poilsiu laiko miegą. Kai kuriems tai prabangos ženklas, nes paroje per mažai valandų nuveikti kasdieniams darbams, o kur dar laikas miegui… Taigi, galima sakyti, jog jiems svarbiausias yra pasyvus poilsis. Kita žmonių grupė, mieliau renkasi laiką leisti aktyviai, mat aktyvus laisvalaikis suteikia naujų jėgų, energijos bei žvalumo. Pagal skirtingus žmonių pasirinkimus, galima išskirti dvi pagrindines poilsio formas: aktyvus ir pasyvus poilsis.

Paprasčiausias pavyzdys, apibūdinantis abi poilsio formas, gali būti tiesiog sportas. Aktyvaus poilsio mėgėjai sportą renkasi kaip laisvalaikio praleidimo būdą, o tuo pačiu ir būdą pailsėti, tuo tarpu pasyvaus poilsio mėgėjai, mieliau žiūri kaip žaidžia ar sportuoja kiti. Skirtumas akivaizdus, tačiau ir viena ir kita žmonių grupė pailsi vienodai, nes pasirenka sau tinkamiausią poilsio variantą. Dar vienas skirtumas tarp šių dviejų poilsio formų yra tas, jog aktyvaus laisvalaikio metu, sunaudojama daug energijos, kadangi kūnas juda ir žmogus yra aktyvus. Pasyvaus laisvalaikio metu, kūnas tiesiog mėgaujasi ramybe ir gali atsipalaiduoti, nes žmogus laiką leidžia ramiai ir nenaudoja papildomos energijos.

Aktyvų laisvalaikį renkasi vis daugiau žmonių. Galbūt taip yra todėl, kad siūloma nemažai pramogų ir aktyvaus laisvalaikio leidimo formų. Viena iš aktyvaus laisvalaikio formų, tai sportas. Sporto rūšių yra begalė, galima žaisti krepšinį, futbolą, kriketą, tenisą, golfą, taip pat bėgioti, važinėti dviračiu, plaukioti, užsiiminėti vandens slidžių sportu, šokiais, aerobika ir panašiai. Pasirinkimas tikrai platus, todėl kiekvienas ras tinkamą užsiėmimą.

Mėgstantys laiką leisti ramiau, taip pat turi iš ko rinktis. Galima tiesiog žiūrėti filmus, skaityti knygas, klausytis mėgiamos muzikos. Taip pat galima fotografuoti gamtą, stebėti paukščius ar tiesiog vaikščioti gryname ore. Tiems, kurie mėgsta meną ir yra meniškos sielos, puikus atsipalaidavimo būdas yra piešimas. Piešiant ne tik atsipalaiduojama, tačiau ir piešinyje galima išlieti visas susikaupusias emocijas. Vyriškosios lyties atstovai kaip vieną iš gana pasyvaus laisvalaikio būdų renkasi žvejybą. Daugumai tai pats geriausias poilsis. Dar yra joga, kuri vis populiarėja, nors yra gana sudėtingų jogos pratimų, reikalaujančių pakankamai daug ištvermės ir energijos, joga ramina ir teigiamai veikia visą kūną.

Visgi, reikia pabrėžti, kad svarbu išlaikyti balansą. Nors kai kurie mieliau renkasi pasyvų laisvalaikį, nereikėtų pamiršti ir aktyvios veiklos. Kūnui svarbu nuolat judėti, tik tokiu būdu galima jaustis gerai ir neleisti kūnui sustingti. Kūnas sukurtas taip, jog nuolat judėtų, taigi nuolatinis sėdėjimas ir tik minimalus judėjimas gali sukelti tam tikrų sveikatos problemų. Na, bet pasyvus laisvalaikis tai kur kas daugiau nei tik ramus sėdėjimas ant sofos su puodeliu arbatos. Galima eiti į įvairias parodas ar kultūrinius renginius. Svarbiausia rinktis tą poilsio ir laisvalaikio formą, kuri labiausiai atitinka asmenybę ir poreikius. Kai kurie, ramiai sėdėdami ir nieko neveikdami, pavargsta labiau nei žaidžiant sportinius žaidimus, todėl mieliau renkasi aktyvų laisvalaikį. Bet kokia laisvalaikio firma yra tinkama, svarbiausia rasti laiko poilsiui.